Hans Hoomans voorzag de gasten van koffie en thee in het Snakeware Café

Afgelopen zaterdag, tijdens open monumentendag, zette Snakeware haar deuren open als gastvrij gebaar voor iedereen die eens een kijkje in de Gashouder wilde komen nemen. Een grote groep geïnteresseerden nam de tijd om de geheel verbouwde Gashouder uit 1905 te bezichtigen. Snakeware heeft de Gashouder in 2013 laten verbouwen tot haar nieuwe hoofdkantoor en werkt vanuit dit fantastische industriële erfgoed met veel plezier en toewijding aan een breed scala van digitale producties.

lees meer
Onno Hoekstra aan de slag bij Snakeware

Snakeware heeft per 1 september jl. Onno Hoekstra (25) aan haar team toegevoegd. Onno is 4de jaars student Informatica en heeft grote interesse voor technologie, gamen en voetbal. Het komende half jaar gaat Onno zich vanuit studie en ambitie als afstudeerdopdracht bezig houden met procesoptimalisatie.

lees meer
Wij ontwikkelen innovatieve digitale strategieën & concepten

Snakeware is het bureau voor digitale media. Met onze verschillende teams van experts staan wij voor kracht, creativiteit en vakmanschap. Wij zetten door middel van robuust en onderscheidend werk onze klanten op voorsprong. Ons uitgangspunt is altijd om samen met de klant te kijken naar de markt, de ontwikkelingen en middels onze ‘strategieladder’ samen toe te werken naar vooruitstrevende toepassingen die relevant zijn voor elk individu op elk scherm.

 

lees meer
Corporate responsive site Accell Group

Accell Group N.V. heeft in samenwerking met Snakeware, bureau voor digitale media, recent haar nieuwe corporate responsive website gelanceerd. Vanaf nu wordt via smartphone, tablet en desktop op relevante wijze met de doelgroepen die Accell Group N.V. bedient gecommuniceerd. Vanuit de corporate site wordt de bezoeker in het Engels of Nederlands bediend en ziet hij direct zaken als beurskoers, jaarverslagen, nieuws en andere relevante informatie. Dit om continu een helder beeld te krijgen van Accell Group en de A Merken die deel uitmaken van de groep.

lees meer
Arjen de Jong komt Snakeware versterken

Snakeware heeft per 25 augustus jl. Arjen de Jong (21) aan haar team toegevoegd. Arjen is 4de jaars student Business IT & Management en heeft  grote interesse voor technologie en marketing. Het komende half jaar gaat Arjen zich vanuit studie en ambitie bezig houden met de iBeacon strategie van Snakeware en Lightcurb als het eerste volledig operationele iBeacon platform van Nederland in het bijzonder.

lees meer
Optimaliseer AdWords landingspagina’s voor betere resultaten

Een landingspagina is de eerste pagina die bezoekers zien als zij via een AdWords advertentie op uw website terecht komen. Deze eerste indruk is erg belangrijk. Met een goede landingspagina kunt u de bezoeker op de website houden en overtuigen om tot een conversie over te gaan. Het optimaliseren van landingspagina’s zal zorgen voor een hogere relevantie voor bezoekers, zoekwoorden met een hogere kwaliteitsscore en uiteindelijk een hogere conversie op uw website. Bezoekers genereren voor uw website doet u door middel van goede advertentieteksten, gecombineerd met relevante zoekwoorden. Als de bezoeker eenmaal op de website is moet de landingspagina de rest doen en er voor zorgen dat de bezoeker converteert. In dit artikel geven wij u enkele tips om uw AdWords landingspagina’s zo optimaal mogelijk in te richten.

 

lees meer
Lightcurb iBeacon strategie werkt

Midden juli lanceerde Snakeware als eerste aanbieder in Nederland een volledige uitrol van iBeacons, een beheer platform en app in Google Play en App Store. Onder de naam Lightcurb biedt Snakeware iedereen de mogelijkheid kansen te benutten om via Beacons echte 1 op 1 interactie op locatie op te bouwen. Bedrijven uit Sneek, waaronder Grand Café de Walrus, Jan Eringa Kleding, Weduwe Joustra Beerenburg, Makelaardij Hoekstra, de Rabobank en ook het grootse zeilevent Sneekweek en de in Grou gevestigde Silershop, waren er als eersten bij om gebruik te maken van deze nieuwe vorm van mobiele marketing

lees meer
Van Verre vernieuwd door Snakeware

Sinds mei 2007 werken Snakeware en Van Verre, de specialist in reizen op maat naar Aziatische landen, al samen aan de realisatie en doorontwikkeling van de succesvolle boekingssite www.vanverre.nl. Onlangs is de gehele website, met daarop het aanbod aan reizen en bestemmingen welke Van Verre als reisspecialist biedt, vernieuwd. De website is overzichtelijk qua opzet en is op vele fronten geoptimaliseerd. Zo biedt de website verschillende mogelijkheden om een goed beeld te krijgen van het ruime aanbod aan prachtige op maat samen te stellen reizen waar het team van reisspecialisten bij Van Verre al jaren bekend om staat.

lees meer
Ruim 70 procent online bezoek Sneekweek komt via mobiel

Dit jaar verzorgde Snakeware als sponsor van de Koninklijke Watersportvereniging Sneek alweer voor de 15de keer de website en andere online activiteiten voor de Sneekweek. Met onder meer de realisatie van de officiële Sneekweek website www.sneekweek.nl en de nieuwe verenigingswebsite www.kws-sneek.nl levert Snakeware trots een bijdrage aan het grootste zeilevenement op het binnenwater van Europa.

lees meer
Snakeware en de KWS verlengen de samenwerking opnieuw

Om deelnemers en vele tienduizenden bezoekers aan de Sneekweek optimaal te bedienen zet de Koninklijke Watersportvereniging Sneek via software van Snakeware alle communicatie registers open. Er is de afgelopen weken hard gewerkt om dagelijks de stroom aan informatie, uitslagen, foto’s en nieuws op een zo gebruiksvriendelijk mogelijke wijze te kunnen publiceren.  

 

lees meer

Nooit meer dat karakteristieke monument zoeken in een stad die je niet kent, geen enkele geweldige aanbieding missen in de omgeving waar je je op dat moment bevindt. Overal waar je bent direct, naar persoonlijke voorkeur afgestelde informatie over je favoriete winkel, restaurant of museum ontvangen. Wie wil dat niet? De Lightcurb App in combinatie met het 'Beacon to web'- platform dat Digital Agency Snakeware ontwikkelde, maakt deze wens tot werkelijkheid.

lees meer
Lightcurb is live in Google Play & Appstore. Bestellen kan via www.lightcurb.nl

Een lichtend baken in digitale informatie-uitwisseling

Nooit meer dat karakteristieke monument zoeken in een stad die je niet kent, geen enkele geweldige aanbieding missen in de omgeving waar je je op dat moment bevindt. Overal waar je bent direct, naar persoonlijke voorkeur afgestelde informatie over je favoriete winkel, restaurant of museum ontvangen. Wie wil dat niet? De Lightcurb App in combinatie met het 'Beacon to web'- platform dat Digital Agency Snakeware ontwikkelde, maakt deze wens tot werkelijkheid. Zij presenteren op 18 juli op het Veemarktplein in vestigingsplaats Sneek de wereldwijde primeur van deze ready-to-use versie van het platform. Het medium dat zender en ontvanger in staat stelt relevante informatie op zowel commercieel als cultureel vlak eenvoudig met elkaar én de persoonlijke social media omgeving te delen. Van 13.30 tot 15.30 uur is de historische Friese stad omgetoverd tot Lightcurbcity. In samenwerking met enkele regionale partijen demonstreert Snakeware de voordelen van zenden en ontvangen met de revolutionaire Lightcurb 'beacon to web technologie'.

lees meer
Lightcurb genomineerd voor Accenture Innovation Awards 2014

Speciaal voor ondernemingen die uitzonderlijke innovatieve prestaties leveren en deze erkenning te geven die dit verdient heeft Accenture de Innovation Awards in het leven geroepen. Snakeware en haar partners Alledaags en Dog Back Design Solutions melden dan ook vol trots genomineerd te zijn voor de Innovation Award in de categoriën: (e)Retail, Communications, Financial Services & Public Service.

 

 

 

lees meer
Snakeware eerste helft van 2014 goed voor een groei van een dikke 12%.

Bureau voor digitale media Snakeware heeft een ijzersterk half jaar achter de rug. De vraag naar de strategische inzet van de specialisten uit Sneek, die op 27 maart jl. de ruim 100 jarige Gashouder die omgetoverd is tot hypermodern kantoor in Sneek openden, blijft onverminderd groot. De vele digitale producten, services en innovaties die Snakeware al sinds 1995 op de markt brengt blijkt over de eerste helft van 2014 goed voor een omzetgroei van een dikke 12%.

lees meer
Lightcurb accessible Beacon platform

Lightcurb offers a platform for anybody to easily connect iBeacon tech with existing websites, webshops and other web enabled services. On July 18th Sneek will be debuted as the first city in the world to have massively installations of iBeacon technology paired with the Lightcurb app to give consumers a rich real context experience during their stay in the city.

lees meer
Lightcurb Beacon to web goes international

Caballero, a digital agency with headquarters in Riga, Latvia, announced the exclusive agreement with Snakeware to represent and distribute that company’s Lightcurb Beacon to web platform and Beacons to resellers and solution providers in the Baltics. “The agreement with Caballero is important for the growth of the Lightcurb platform in the Baltics” said Ate van der Meer CEO of Lightcurb and partner of Dutch based Snakeware.

lees meer
Contact opnemen
organisatie*
naam*
e-mail*
bericht*
Vul hier niets in a.u.b.
Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.