zaalvoetbal

Gisteravond, donderdag 16 oktober, werd voor de derde keer de voetbalstrijd onder de noordelijke internetbureaus gestreden. Tien bureaus streden om de bokaal, de fun en het goede doel. Dit jaar speelden wij voor het goede doel Ronald McDonald Hoeve in Beesterzwaag.

 

lees meer

De mensheid is dol op recensies. Het lezen van een recensie voegt waarde toe. Je krijgt namelijk direct inzicht in de beleving die klanten hebben bij het product of de dienst die je levert. 4 of 5 sterren voelt gewoon beter dan drie. Daar zijn wij het helemaal mee eens, maar heeft dit ook echt invloed op ons koopgedrag? En hoe komen bedrijven dan aan goede recensies?

 

lees meer
Lightcurb is het iBeacon platform dat direct inzetbaar is

Een interessante aanbieding van je favoriete winkel in Leeuwarden op je mobiel ontvangen terwijl je door de binnenstad loopt? NDC mediagroep test van woensdag 15 oktober tot het eind van dit jaar ‘Lightcurb’ iBeacons in de binnenstad van Leeuwarden. De uitgever van de Leeuwarder Courant en Dagblad van het Noorden doet dit in samenwerking met Snakeware en Alledaags.

lees meer
Lightcurb iBeacon to web platform finalist bij Accenture Innovation Award in categorie eRetail

Om de slag om de moderne consument niet te verliezen kunnen retailers sinds kort op een effectieve en goedkope manier iBeacon technologie toepassen. Dit door het inzetten van Lightcurb. Dit is de 15 koppige jury van de Accenture Innovation Awards ook opgevallen en Lightcurb mag zich dan ook vol trots finalist noemen in de categorie eRetail van deze prestigieuze award voor de beste innovaties uit Nederland.

lees meer
Maak van passanten je klanten via Lightcurb iBeacon platform, app en library

Het is de frustratie van menig winkelier: passanten die wel kijken, maar niet kopen. Met een ‘beacon’ kan deze groep wél worden gevangen. Dit apparaatje zendt een signaal uit naar smartphones in de buurt, met bijvoorbeeld aanbiedingen voor het winkelend publiek.

lees meer
Snakeware realiseert in samenwerking met KOGA perfecte foto zoom functie

De 2015 collectie van KOGA staat online op koga.com. Daar kun je de nieuwste KOGA fietsen bekijken. Om de perfectie tot in de details ook online tot uiting te laten komen heeft Snakeware de responsive site van Koga nu voorzien van een zoomfunctie zodat alle details nog beter en scherper te bekijken zijn.

lees meer
Fryslân of Friesland en .com .nl of .frl

Toename ten opzichte van een eerder meetpunt dat is de definitie van groei. Iedereen wil groeien. Als kind, als sporter als ondernemer. Groei is wat ons als mensen drijft. In economisch opzicht betekent dit dat je voorwaarden dient te scheppen waardoor je ten opzichte van concurrenten een aantrekkelijke positie inneemt. Om groei te bewerkstelligen heb je een aantal ingrediënten nodig. Dit zijn bijvoorbeeld capaciteit, kennis en innovatie. Waarbij een vooruitziend bedrijfsleven dat bereid is risico’s te nemen economische groei naar een hoger niveau tilt. Hierbij dient zij gefaciliteerd te worden door de overheid die met transparant beleid innovatie faciliteert, ondernemerschap ondersteunt, samenwerkingsovereenkomsten aangaat en barrières wegneemt.

lees meer
Snakeware en Lightcurb bij RTL 7 op TV

Afgelopen zondag was Ate van der Meer van Snakeware te gast in het programma “De Ondernemersclub”. Presentatoren Hans Biesheuvel en Annette Wassenaar hadden onder andere Commissaris van de Koning John Jorritsma, Europarlementariër Jan Huitema en innovatief ondernemer Ate van der Meer te gast in het Wouda Gemaal te Lemmer. 

lees meer
Lightcurb bij beste innovaties in Nederland

“Gefeliciteerd! Lightcurb heeft de top 10 van (e)Retail en Communications behaald! Dit betekent dat jouw concept bij de beste innovaties van Nederland hoort.” Deze mail ontvingen wij donderdagmiddag namens de jury van de Accenture Innovation Awards 2014.

lees meer
John Fentener van Vlissingen en Ate van der Meer tijdens het Miljoenenontbijt in Leeuwarden

Gisteren was het jaarlijkse Miljoenenontbijt bij Stenden in Leeuwarden. De Leeuwarder Courant schreef er een artikel over met daarin een passage die de strekking heel duidelijk maakt. Van Commissaris van de Koning John Jorritsma mag het allemaal wel wat pittiger in Friesland. Het was Ate van der Meer van het Sneker softwarebedrijf Snakeware uit het hart gegrepen: "Stap in dat vliegtuig en zoek de handel op. Die komt niet naar je toe." De organisatie had dit jaar niemand minder dan John Fentener van Vlissingen van o.a. BCD Travel naar Leeuwarden toe weten te krijgen. 

lees meer
Hans Hoomans voorzag de gasten van koffie en thee in het Snakeware Café

Afgelopen zaterdag, tijdens open monumentendag, zette Snakeware haar deuren open als gastvrij gebaar voor iedereen die eens een kijkje in de Gashouder wilde komen nemen. Een grote groep geïnteresseerden nam de tijd om de geheel verbouwde Gashouder uit 1905 te bezichtigen. Snakeware heeft de Gashouder in 2013 laten verbouwen tot haar nieuwe hoofdkantoor en werkt vanuit dit fantastische industriële erfgoed met veel plezier en toewijding aan een breed scala van digitale producties.

lees meer
Onno Hoekstra aan de slag bij Snakeware

Snakeware heeft per 1 september jl. Onno Hoekstra (25) aan haar team toegevoegd. Onno is 4de jaars student Informatica en heeft grote interesse voor technologie, gamen en voetbal. Het komende half jaar gaat Onno zich vanuit studie en ambitie als afstudeerdopdracht bezig houden met procesoptimalisatie.

lees meer
Wij ontwikkelen innovatieve digitale strategieën & concepten

Snakeware is het bureau voor digitale media. Met onze verschillende teams van experts staan wij voor kracht, creativiteit en vakmanschap. Wij zetten door middel van robuust en onderscheidend werk onze klanten op voorsprong. Ons uitgangspunt is altijd om samen met de klant te kijken naar de markt, de ontwikkelingen en middels onze ‘strategieladder’ samen toe te werken naar vooruitstrevende toepassingen die relevant zijn voor elk individu op elk scherm.

 

lees meer
Corporate responsive site Accell Group

Accell Group N.V. heeft in samenwerking met Snakeware, bureau voor digitale media, recent haar nieuwe corporate responsive website gelanceerd. Vanaf nu wordt via smartphone, tablet en desktop op relevante wijze met de doelgroepen die Accell Group N.V. bedient gecommuniceerd. Vanuit de corporate site wordt de bezoeker in het Engels of Nederlands bediend en ziet hij direct zaken als beurskoers, jaarverslagen, nieuws en andere relevante informatie. Dit om continu een helder beeld te krijgen van Accell Group en de A Merken die deel uitmaken van de groep.

lees meer
Arjen de Jong komt Snakeware versterken

Snakeware heeft per 25 augustus jl. Arjen de Jong (21) aan haar team toegevoegd. Arjen is 4de jaars student Business IT & Management en heeft  grote interesse voor technologie en marketing. Het komende half jaar gaat Arjen zich vanuit studie en ambitie bezig houden met de iBeacon strategie van Snakeware en Lightcurb als het eerste volledig operationele iBeacon platform van Nederland in het bijzonder.

lees meer
Optimaliseer AdWords landingspagina’s voor betere resultaten

Een landingspagina is de eerste pagina die bezoekers zien als zij via een AdWords advertentie op uw website terecht komen. Deze eerste indruk is erg belangrijk. Met een goede landingspagina kunt u de bezoeker op de website houden en overtuigen om tot een conversie over te gaan. Het optimaliseren van landingspagina’s zal zorgen voor een hogere relevantie voor bezoekers, zoekwoorden met een hogere kwaliteitsscore en uiteindelijk een hogere conversie op uw website. Bezoekers genereren voor uw website doet u door middel van goede advertentieteksten, gecombineerd met relevante zoekwoorden. Als de bezoeker eenmaal op de website is moet de landingspagina de rest doen en er voor zorgen dat de bezoeker converteert. In dit artikel geven wij u enkele tips om uw AdWords landingspagina’s zo optimaal mogelijk in te richten.

 

lees meer
Contact opnemen
organisatie*
naam*
e-mail*
bericht*
Vul hier niets in a.u.b.
Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.