Optimaliseer AdWords landingspagina’s voor betere resultaten

Een landingspagina is de eerste pagina die bezoekers zien als zij via een AdWords advertentie op uw website terecht komen. Deze eerste indruk is erg belangrijk. Met een goede landingspagina kunt u de bezoeker op de website houden en overtuigen om tot een conversie over te gaan. Het optimaliseren van landingspagina’s zal zorgen voor een hogere relevantie voor bezoekers, zoekwoorden met een hogere kwaliteitsscore en uiteindelijk een hogere conversie op uw website. Bezoekers genereren voor uw website doet u door middel van goede advertentieteksten, gecombineerd met relevante zoekwoorden. Als de bezoeker eenmaal op de website is moet de landingspagina de rest doen en er voor zorgen dat de bezoeker converteert. In dit artikel geven wij u enkele tips om uw AdWords landingspagina’s zo optimaal mogelijk in te richten.

 

lees meer
Lightcurb iBeacon strategie werkt

Midden juli lanceerde Snakeware als eerste aanbieder in Nederland een volledige uitrol van iBeacons, een beheer platform en app in Google Play en App Store. Onder de naam Lightcurb biedt Snakeware iedereen de mogelijkheid kansen te benutten om via Beacons echte 1 op 1 interactie op locatie op te bouwen. Bedrijven uit Sneek, waaronder Grand Café de Walrus, Jan Eringa Kleding, Weduwe Joustra Beerenburg, Makelaardij Hoekstra, de Rabobank en ook het grootse zeilevent Sneekweek en de in Grou gevestigde Silershop, waren er als eersten bij om gebruik te maken van deze nieuwe vorm van mobiele marketing

lees meer
Van Verre vernieuwd door Snakeware

Sinds mei 2007 werken Snakeware en Van Verre, de specialist in reizen op maat naar Aziatische landen, al samen aan de realisatie en doorontwikkeling van de succesvolle boekingssite www.vanverre.nl. Onlangs is de gehele website, met daarop het aanbod aan reizen en bestemmingen welke Van Verre als reisspecialist biedt, vernieuwd. De website is overzichtelijk qua opzet en is op vele fronten geoptimaliseerd. Zo biedt de website verschillende mogelijkheden om een goed beeld te krijgen van het ruime aanbod aan prachtige op maat samen te stellen reizen waar het team van reisspecialisten bij Van Verre al jaren bekend om staat.

lees meer
Ruim 70 procent online bezoek Sneekweek komt via mobiel

Dit jaar verzorgde Snakeware als sponsor van de Koninklijke Watersportvereniging Sneek alweer voor de 15de keer de website en andere online activiteiten voor de Sneekweek. Met onder meer de realisatie van de officiële Sneekweek website www.sneekweek.nl en de nieuwe verenigingswebsite www.kws-sneek.nl levert Snakeware trots een bijdrage aan het grootste zeilevenement op het binnenwater van Europa.

lees meer
Snakeware en de KWS verlengen de samenwerking opnieuw

Om deelnemers en vele tienduizenden bezoekers aan de Sneekweek optimaal te bedienen zet de Koninklijke Watersportvereniging Sneek via software van Snakeware alle communicatie registers open. Er is de afgelopen weken hard gewerkt om dagelijks de stroom aan informatie, uitslagen, foto’s en nieuws op een zo gebruiksvriendelijk mogelijke wijze te kunnen publiceren.  

 

lees meer

Nooit meer dat karakteristieke monument zoeken in een stad die je niet kent, geen enkele geweldige aanbieding missen in de omgeving waar je je op dat moment bevindt. Overal waar je bent direct, naar persoonlijke voorkeur afgestelde informatie over je favoriete winkel, restaurant of museum ontvangen. Wie wil dat niet? De Lightcurb App in combinatie met het 'Beacon to web'- platform dat Digital Agency Snakeware ontwikkelde, maakt deze wens tot werkelijkheid.

lees meer
Lightcurb is live in Google Play & Appstore. Bestellen kan via www.lightcurb.nl

Een lichtend baken in digitale informatie-uitwisseling

Nooit meer dat karakteristieke monument zoeken in een stad die je niet kent, geen enkele geweldige aanbieding missen in de omgeving waar je je op dat moment bevindt. Overal waar je bent direct, naar persoonlijke voorkeur afgestelde informatie over je favoriete winkel, restaurant of museum ontvangen. Wie wil dat niet? De Lightcurb App in combinatie met het 'Beacon to web'- platform dat Digital Agency Snakeware ontwikkelde, maakt deze wens tot werkelijkheid. Zij presenteren op 18 juli op het Veemarktplein in vestigingsplaats Sneek de wereldwijde primeur van deze ready-to-use versie van het platform. Het medium dat zender en ontvanger in staat stelt relevante informatie op zowel commercieel als cultureel vlak eenvoudig met elkaar én de persoonlijke social media omgeving te delen. Van 13.30 tot 15.30 uur is de historische Friese stad omgetoverd tot Lightcurbcity. In samenwerking met enkele regionale partijen demonstreert Snakeware de voordelen van zenden en ontvangen met de revolutionaire Lightcurb 'beacon to web technologie'.

lees meer
Lightcurb genomineerd voor Accenture Innovation Awards 2014

Speciaal voor ondernemingen die uitzonderlijke innovatieve prestaties leveren en deze erkenning te geven die dit verdient heeft Accenture de Innovation Awards in het leven geroepen. Snakeware en haar partners Alledaags en Dog Back Design Solutions melden dan ook vol trots genomineerd te zijn voor de Innovation Award in de categoriën: (e)Retail, Communications, Financial Services & Public Service.

 

 

 

lees meer
Snakeware eerste helft van 2014 goed voor een groei van een dikke 12%.

Bureau voor digitale media Snakeware heeft een ijzersterk half jaar achter de rug. De vraag naar de strategische inzet van de specialisten uit Sneek, die op 27 maart jl. de ruim 100 jarige Gashouder die omgetoverd is tot hypermodern kantoor in Sneek openden, blijft onverminderd groot. De vele digitale producten, services en innovaties die Snakeware al sinds 1995 op de markt brengt blijkt over de eerste helft van 2014 goed voor een omzetgroei van een dikke 12%.

lees meer
Lightcurb accessible Beacon platform

Lightcurb offers a platform for anybody to easily connect iBeacon tech with existing websites, webshops and other web enabled services. On July 18th Sneek will be debuted as the first city in the world to have massively installations of iBeacon technology paired with the Lightcurb app to give consumers a rich real context experience during their stay in the city.

lees meer
Lightcurb Beacon to web goes international

Caballero, a digital agency with headquarters in Riga, Latvia, announced the exclusive agreement with Snakeware to represent and distribute that company’s Lightcurb Beacon to web platform and Beacons to resellers and solution providers in the Baltics. “The agreement with Caballero is important for the growth of the Lightcurb platform in the Baltics” said Ate van der Meer CEO of Lightcurb and partner of Dutch based Snakeware.

lees meer
Lightcurb trending in LC op Blendle

Het exclusieve eerste artikel over Lightcurb in de Leeuwarder Courant van dinsdag 24 juni jl. bleek direct trending op Blendle. Irene Overduin schreef een duidelijk artikel over Lightcurb. De 'Sneker app' die klanten de winkel in trekt. Een app die een signaal geeft op het moment dat je bijvoorbeeld een winkel passeert die een voor jou interessante aanbieding heeft: dat is Lightcurb. De app wordt op 18 juli door ons wereldwijd gepresenteerd en beschikbaar gemaakt. Lightcurb zal als eerste worden toegepast in Sneek, waar een aantal bedrijven heeft aangegeven gebruik te gaan maken van het systeem.

lees meer
Ate van der Meer is Speakers Academy Faculty Member

Speakers Academy is de absolute marktleider in de sprekersbranche. Het is dan ook met gepaste trots dat wij graag melding maken van het feit dat Ate van der Meer is toegetreden als faculty member van dit toonaangevend sprekersinstituut.

lees meer
Veel belangstelling voor iBeacons en het Lightcurb Beacon to web platform dat Snakeware tijdens de Marcom introduceerde

Snakeware stond op dinsdag 3 en woensdag 4 juni jl. op de Marcom in de Rai in Amsterdam. In samenwerking met Adformatie waren het twee dagen vol inspiratie, goede gesprekken en veel aanloop van bestaande en nieuwe relaties. Snakeware wist uitstekende zaken te doen. Vooral de introductie van het unieke Beacon to web platform, Lightcurb, kon op veel belangstelling rekenen.  Dit platform wordt momenteel uitgewerkt met partners, waaronder Dog Back Design Solutions uit Emmen en Alledaags uit Groningen.

lees meer
Dobbelstenen met sensoren en meer technologische doorbraken

Door: Paul Overmars 

 

Marcom over deze sessie:
Ate van der Meer entrepreneur and technology adept takes you on a big journey through the world of digital. With his top 10 predictions in digital revolution for the near future zooming in on the ‘here and now’ giving examples of ‘security and privacy is policy’ to the big question for marketers to act and react on big data, content is King and the revolution of the internet of Things. Attending this seminar will give you more than enough insights and opportunities to be ready for the next level in the digital era.

 

lees meer
Lightcurb het platform tussen smartphone, iBeacon en web

Winkeliers voorzien van meer klanten. Horeca ondersteunen door makkelijke bestelmogelijkheden via je smartphone, niet langer in de rij staan bij musea of bijvoorbeeld makkelijk je weg vinden in ziekenhuizen. Zomaar een paar voorbeelden waar Snakeware de oplossing voor in huis zegt te hebben. Het Sneker internetbureau komt door het inzetten van sensoren en de introductie van www.lightcurb.nl, met een wel heel makkelijke brug tussen de enorm groeiende online markt die veelvuldig via smartphones toegepast wordt en de fysieke wereld van de lokale ondernemers en organisaties.

lees meer
Contact opnemen
organisatie*
naam*
e-mail*
bericht*
Vul hier niets in a.u.b.
Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.