Fryslân of Friesland en .com .nl of .frl

Toename ten opzichte van een eerder meetpunt dat is de definitie van groei. Iedereen wil groeien. Als kind, als sporter als ondernemer. Groei is wat ons als mensen drijft. In economisch opzicht betekent dit dat je voorwaarden dient te scheppen waardoor je ten opzichte van concurrenten een aantrekkelijke positie inneemt. Om groei te bewerkstelligen heb je een aantal ingrediënten nodig. Dit zijn bijvoorbeeld capaciteit, kennis en innovatie. Waarbij een vooruitziend bedrijfsleven dat bereid is risico’s te nemen economische groei naar een hoger niveau tilt. Hierbij dient zij gefaciliteerd te worden door de overheid die met transparant beleid innovatie faciliteert, ondernemerschap ondersteunt, samenwerkingsovereenkomsten aangaat en barrières wegneemt.

lees meer
Snakeware en Lightcurb bij RTL 7 op TV

Afgelopen zondag was Ate van der Meer van Snakeware te gast in het programma “De Ondernemersclub”. Presentatoren Hans Biesheuvel en Annette Wassenaar hadden onder andere Commissaris van de Koning John Jorritsma, Europarlementariër Jan Huitema en innovatief ondernemer Ate van der Meer te gast in het Wouda Gemaal te Lemmer. 

lees meer
Lightcurb bij beste innovaties in Nederland

“Gefeliciteerd! Lightcurb heeft de top 10 van (e)Retail en Communications behaald! Dit betekent dat jouw concept bij de beste innovaties van Nederland hoort.” Deze mail ontvingen wij donderdagmiddag namens de jury van de Accenture Innovation Awards 2014.

lees meer
John Fentener van Vlissingen en Ate van der Meer tijdens het Miljoenenontbijt in Leeuwarden

Gisteren was het jaarlijkse Miljoenenontbijt bij Stenden in Leeuwarden. De Leeuwarder Courant schreef er een artikel over met daarin een passage die de strekking heel duidelijk maakt. Van Commissaris van de Koning John Jorritsma mag het allemaal wel wat pittiger in Friesland. Het was Ate van der Meer van het Sneker softwarebedrijf Snakeware uit het hart gegrepen: "Stap in dat vliegtuig en zoek de handel op. Die komt niet naar je toe." De organisatie had dit jaar niemand minder dan John Fentener van Vlissingen van o.a. BCD Travel naar Leeuwarden toe weten te krijgen. 

lees meer
Hans Hoomans voorzag de gasten van koffie en thee in het Snakeware Café

Afgelopen zaterdag, tijdens open monumentendag, zette Snakeware haar deuren open als gastvrij gebaar voor iedereen die eens een kijkje in de Gashouder wilde komen nemen. Een grote groep geïnteresseerden nam de tijd om de geheel verbouwde Gashouder uit 1905 te bezichtigen. Snakeware heeft de Gashouder in 2013 laten verbouwen tot haar nieuwe hoofdkantoor en werkt vanuit dit fantastische industriële erfgoed met veel plezier en toewijding aan een breed scala van digitale producties.

lees meer
Onno Hoekstra aan de slag bij Snakeware

Snakeware heeft per 1 september jl. Onno Hoekstra (25) aan haar team toegevoegd. Onno is 4de jaars student Informatica en heeft grote interesse voor technologie, gamen en voetbal. Het komende half jaar gaat Onno zich vanuit studie en ambitie als afstudeerdopdracht bezig houden met procesoptimalisatie.

lees meer
Wij ontwikkelen innovatieve digitale strategieën & concepten

Snakeware is het bureau voor digitale media. Met onze verschillende teams van experts staan wij voor kracht, creativiteit en vakmanschap. Wij zetten door middel van robuust en onderscheidend werk onze klanten op voorsprong. Ons uitgangspunt is altijd om samen met de klant te kijken naar de markt, de ontwikkelingen en middels onze ‘strategieladder’ samen toe te werken naar vooruitstrevende toepassingen die relevant zijn voor elk individu op elk scherm.

 

lees meer
Corporate responsive site Accell Group

Accell Group N.V. heeft in samenwerking met Snakeware, bureau voor digitale media, recent haar nieuwe corporate responsive website gelanceerd. Vanaf nu wordt via smartphone, tablet en desktop op relevante wijze met de doelgroepen die Accell Group N.V. bedient gecommuniceerd. Vanuit de corporate site wordt de bezoeker in het Engels of Nederlands bediend en ziet hij direct zaken als beurskoers, jaarverslagen, nieuws en andere relevante informatie. Dit om continu een helder beeld te krijgen van Accell Group en de A Merken die deel uitmaken van de groep.

lees meer
Arjen de Jong komt Snakeware versterken

Snakeware heeft per 25 augustus jl. Arjen de Jong (21) aan haar team toegevoegd. Arjen is 4de jaars student Business IT & Management en heeft  grote interesse voor technologie en marketing. Het komende half jaar gaat Arjen zich vanuit studie en ambitie bezig houden met de iBeacon strategie van Snakeware en Lightcurb als het eerste volledig operationele iBeacon platform van Nederland in het bijzonder.

lees meer
Optimaliseer AdWords landingspagina’s voor betere resultaten

Een landingspagina is de eerste pagina die bezoekers zien als zij via een AdWords advertentie op uw website terecht komen. Deze eerste indruk is erg belangrijk. Met een goede landingspagina kunt u de bezoeker op de website houden en overtuigen om tot een conversie over te gaan. Het optimaliseren van landingspagina’s zal zorgen voor een hogere relevantie voor bezoekers, zoekwoorden met een hogere kwaliteitsscore en uiteindelijk een hogere conversie op uw website. Bezoekers genereren voor uw website doet u door middel van goede advertentieteksten, gecombineerd met relevante zoekwoorden. Als de bezoeker eenmaal op de website is moet de landingspagina de rest doen en er voor zorgen dat de bezoeker converteert. In dit artikel geven wij u enkele tips om uw AdWords landingspagina’s zo optimaal mogelijk in te richten.

 

lees meer
Lightcurb iBeacon strategie werkt

Midden juli lanceerde Snakeware als eerste aanbieder in Nederland een volledige uitrol van iBeacons, een beheer platform en app in Google Play en App Store. Onder de naam Lightcurb biedt Snakeware iedereen de mogelijkheid kansen te benutten om via Beacons echte 1 op 1 interactie op locatie op te bouwen. Bedrijven uit Sneek, waaronder Grand Café de Walrus, Jan Eringa Kleding, Weduwe Joustra Beerenburg, Makelaardij Hoekstra, de Rabobank en ook het grootse zeilevent Sneekweek en de in Grou gevestigde Silershop, waren er als eersten bij om gebruik te maken van deze nieuwe vorm van mobiele marketing

lees meer
Van Verre vernieuwd door Snakeware

Sinds mei 2007 werken Snakeware en Van Verre, de specialist in reizen op maat naar Aziatische landen, al samen aan de realisatie en doorontwikkeling van de succesvolle boekingssite www.vanverre.nl. Onlangs is de gehele website, met daarop het aanbod aan reizen en bestemmingen welke Van Verre als reisspecialist biedt, vernieuwd. De website is overzichtelijk qua opzet en is op vele fronten geoptimaliseerd. Zo biedt de website verschillende mogelijkheden om een goed beeld te krijgen van het ruime aanbod aan prachtige op maat samen te stellen reizen waar het team van reisspecialisten bij Van Verre al jaren bekend om staat.

lees meer
Ruim 70 procent online bezoek Sneekweek komt via mobiel

Dit jaar verzorgde Snakeware als sponsor van de Koninklijke Watersportvereniging Sneek alweer voor de 15de keer de website en andere online activiteiten voor de Sneekweek. Met onder meer de realisatie van de officiële Sneekweek website www.sneekweek.nl en de nieuwe verenigingswebsite www.kws-sneek.nl levert Snakeware trots een bijdrage aan het grootste zeilevenement op het binnenwater van Europa.

lees meer
Snakeware en de KWS verlengen de samenwerking opnieuw

Om deelnemers en vele tienduizenden bezoekers aan de Sneekweek optimaal te bedienen zet de Koninklijke Watersportvereniging Sneek via software van Snakeware alle communicatie registers open. Er is de afgelopen weken hard gewerkt om dagelijks de stroom aan informatie, uitslagen, foto’s en nieuws op een zo gebruiksvriendelijk mogelijke wijze te kunnen publiceren.  

 

lees meer

Nooit meer dat karakteristieke monument zoeken in een stad die je niet kent, geen enkele geweldige aanbieding missen in de omgeving waar je je op dat moment bevindt. Overal waar je bent direct, naar persoonlijke voorkeur afgestelde informatie over je favoriete winkel, restaurant of museum ontvangen. Wie wil dat niet? De Lightcurb App in combinatie met het 'Beacon to web'- platform dat Digital Agency Snakeware ontwikkelde, maakt deze wens tot werkelijkheid.

lees meer
Lightcurb is live in Google Play & Appstore. Bestellen kan via www.lightcurb.nl

Een lichtend baken in digitale informatie-uitwisseling

Nooit meer dat karakteristieke monument zoeken in een stad die je niet kent, geen enkele geweldige aanbieding missen in de omgeving waar je je op dat moment bevindt. Overal waar je bent direct, naar persoonlijke voorkeur afgestelde informatie over je favoriete winkel, restaurant of museum ontvangen. Wie wil dat niet? De Lightcurb App in combinatie met het 'Beacon to web'- platform dat Digital Agency Snakeware ontwikkelde, maakt deze wens tot werkelijkheid. Zij presenteren op 18 juli op het Veemarktplein in vestigingsplaats Sneek de wereldwijde primeur van deze ready-to-use versie van het platform. Het medium dat zender en ontvanger in staat stelt relevante informatie op zowel commercieel als cultureel vlak eenvoudig met elkaar én de persoonlijke social media omgeving te delen. Van 13.30 tot 15.30 uur is de historische Friese stad omgetoverd tot Lightcurbcity. In samenwerking met enkele regionale partijen demonstreert Snakeware de voordelen van zenden en ontvangen met de revolutionaire Lightcurb 'beacon to web technologie'.

lees meer
Contact opnemen
organisatie*
naam*
e-mail*
bericht*
Vul hier niets in a.u.b.
Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.