
Snakeware breidt strategisch partnership Dirk en DekaMarkt uit
Detailresult Groep, moederbedrijf van supermarktketens Dirk en DekaMarkt, gaat de komende 3 jaar met Snakeware als strategisch partner voor de digitalisering van de supermarkten en aanvullende digitale services. De organisatie werkt inmiddels al ruim 14 jaar samen met Snakeware.
Aanvankelijk ontwikkelde Snakeware, vanaf 2004, websites voor DekaMarkt en sinds 2010 kwam de Dirk website hierbij. In de afgelopen 1,5 jaar is de samenwerking nog verder geïntensiveerd. Er wordt door dedicated teams gewerkt aan de geheel vernieuwde digitale kanalen van zowel Dirk als DekaMarkt, wat onlangs resulteerde in het winnen van de Website van het Jaar 2018 award voor beide sites. Vorig jaar deden Detailresult Groep en Snakeware al de uitspraak om samen te werken aan de beste digitale supermarkt van Nederland en het winnen van awards bevestigt dat de combi op het goede spoor zit. “Het uitbreiden van ons partnership met Detailresult Groep straalt vertrouwen in de toekomst uit en ondersteunt onze samenwerking”, zegt Ate van der Meer, CCO van Snakeware. Dit wordt bevestigd door Bart Vos, verantwoordelijk voor de ontwikkeling van Digitaal en E-commerce binnen Detailresult Groep: “Hiermee ondersteunen we inderdaad onze gezamenlijke ambitie. Alles met het doel om voortdurend in te kunnen blijven spelen op de constant veranderende behoefte van onze nieuwe en bestaande klanten.
Voor zowel Dekamarkt als Dirk en ook andere onderdelen van Detailresult Groep staan het hele jaar door continu vernieuwingen en verbeteringen op het programma.