Bewezen formule voor online succes

toine_dinkelberg_01 Toine Dinkelberg 19 september 2017

Jouw website staat live en dan? Je wilt mensen online in beweging brengen. Je gaat voor resultaat. Mensen verleiden om te kiezen voor jou. Want dát is online activatie: verleiden, relatie opbouwen en aanzetten tot actie.

“Success is a science; if you have the conditions, you get the result.” – Oscar Wilde.

 

Om online maximaal rendement te realiseren, hebben wij de afgelopen jaren een succesvol model ontwikkeld om vanuit strategisch denken en doen te komen tot resultaatgerichte activatie. Is je conversie te laag? Zijn je (online) marketing kosten te hoog? Haken de mensen af, of kunnen ze je slecht of helemaal niet vinden? Juist dan is er digitale versnelling nodig voordat het te laat is. Middels ons beproefde model kunnen we daar op begrijpelijke wijze en met garantie op resultaat inhoud aan geven.

 

Online activatie model.

Bij online activatie wordt gewerkt op basis van Key Performance Indicatoren. Bijvoorbeeld: wie moet je website bezoeken, hoeveel conversie wil je behalen, wat zijn de omzetdoelen en welk percentage van de omzet mag er aan online marketing worden besteed? Het is belangrijk om continu te werken aan de relevante activatie onderdelen van jouw website. Om bezoekgedrag te analyseren, de conversie te volgen en optimaliseren en het online marketing (Adwords) budget zo effectief mogelijk in te zetten. Met praktische ideeën de complexe online wereld overzichtelijk en bereikbaar maken. Om zo resultaat te boeken. Elke maand weer.

 

Doelgerichte aanpak en meetbaar resultaat.

Continu streven naar meer conversie en hogere klantwaardering. Zo doelgericht moet je zijn. Met diverse tools en methoden, zoals Web Analytics en User Testing analyseren. Conversie verhogen, A/B- of Multivariate Tests uitvoeren om te kijken wat goed werkt. Deze tests zijn eenvoudig en snel uit te voeren, zodat je snel resultaat ziet. Door dit voortdurende proces van optimalisatie bouw je steeds meer kennis op over wat wel of niet werkt bij jouw doelgroep en ontstaat een structureel hogere conversie. Levert een aanpassing in het bestelproces meer bestellingen op? Werkt een last minute beter dan een korting? Door middel van continu meten, analyseren en testen, optimaliseert usability, overtuigingskracht én conversieratio van jouw website. En zo zorgt de structurele verbetering van jouw conversie voor een hogere omzet.

 

Digital Activation Strategy.

Om echte structurele inhoud te geven aan continue online activatie, ontwikkelde Snakeware de Digital Activation Strategy. Op basis van heldere KPI’s vertalen we analyses naar concrete acties. Een datadriven aanpak die de klantreis ondersteunt en klanten aan jou bindt. De ultieme customer journey inhoud geven en voortdurend verbeteren. Een hands-on strategie met concrete acties en meetbaar resultaat. Zo voegen we continu waarde toe met behulp van de Digital Activation Strategy. Onze opdrachtgevers werken dan ook graag met ons model.

 

Sparren rond jullie digital activation strategy?