Een thuiswedstrijd
Het is maandag 16 maart. Het is de dag dat Nederland massaal begint met thuiswerken. Iedereen moet zoveel mogelijk binnen blijven om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Kun je je werk uitvoeren vanuit huis? Dan doe je dat. Begin je die week met je nieuwe baan? Dan pas je je ook gewoon aan. En zo begint mijn eerste werkdag bij Snakeware. Thuis. Je verzint het niet..
Mijn onboarding bij Snakeware ging natuurlijk met gepaste afstand tot elkaar. Door een goede voorbereiding, zeker gezien de situatie, van ons team kon ik goed en snel aan de slag. Met deze ongekende crisis in het vooruitzicht en het opgeven van zekerheden storte ik mij vanaf de eerste dag volledig op mijn nieuwe uitdaging.
Het is drie maanden later. Thuiswerken is inmiddels behoorlijk gaan wennen. Dat gaat prima, ook als je begint met een nieuwe baan. We hebben vanaf dag 1 direct samen enorm veel energie gestoken om een mooie nieuwe opdrachtgever voor Snakeware te winnen. Het leuke van online marketing is dat je van alles leert over hoe bijvoorbeeld het kopen van een huis, het werven van personeel voor de automotive en het ontwikkelen van een glazen keuken achterwand.
Dat is gelukt en hoe! We zien nu al groei en kansen worden omgezet in resultaten.
Echter ik ben een mensen mens, gemaakt voor op kantoor, tussen andere teamplayers. De meeste van mijn nieuwe collega’s heb ik namelijk nog niet eens in het ‘echt’ gesproken. Laat staan ontmoet. Je spreekt elkaar wel digitaal. Maar het is toch anders. De eerste echte kantoordag bij Snakeware moet nog plaatsvinden. Ik kijk er ontzettend naar uit. Want samen met het gehele team van Snakeware streef ik naar nog betere plannen, concepten en resultaten voor onze opdrachtgevers.
Laat ik dan ook niet vergeten te vertellen wat ik Snakeware kom brengen. Specialisten en experts die daadkracht tonen daar draait het tenslotte om en dat vul ik graag aan. Ik neem mijn ruime kennis en ervaring op het gebied van online marketing mee. Klanten ondersteunen bij de (digitale) groei van hun organisatie.
Ik heb een onwijs gaaf beroep. Het zien van resultaat en rendement bij opdrachtgevers geeft mij een gigantische boost. Ik ben echt een enorm slechte verliezer. Dus ik ga altijd voor het maximaal haalbare. Dat vraagt veel van mij, maar ik vraag dat ook van jou als klant. Want samen met jou willen we Champions League spelen.
Voordat ik bij Snakeware ben gaan werken heb ik in dezelfde functie bij andere digitale bureaus gewerkt. Ook vier jaar voor mezelf. Als freelancer. Een mooie tijd, maar al die randzaken zijn niet aan mij besteedt. En daarnaast is werken bij hét digitale bureau in je eigen stad toch wel een cadeautje.
Tot zover even in het kort iets over mijzelf. Wil je meer weten? Of kan je onderneming wel een boost gebruiken? Dan kom ik graag met je in contact. En kijk we samen hoe we dit gaan realiseren. Hopelijk tot snel!