Snakeware scoort wederom hoog in de MKB innovatie top 100

ATE vd Meer24514b Ate van der Meer 21 september 2017

Innovatieve MKB-ondernemers jagen de economie aan met vernieuwingen – en Snakeware is met haar focus op digital hier een prachtig voorbeeld van. Dit jaar scoort het groeiende digital development bedrijf uit Sneek voor de tweede keer hoog in de MKB Innovatie Top 100 van de KvK. Zo staan de Snekers met Lightcurb, het platform voor location based services, op plaats 29.

 

"I have no special talent. I am only passionately curious." - Albert Einstein.

Top 30 notering.

Donderdag 21 september jl., tijdens de dag van de innovatie, maakte de jury van de MKB Innovatie Top 100 tijdens een spannende countdown in Nieuwegein de exacte notering van de 100 bedrijven bekend. Ate van der Meer is trots op het feit dat Snakeware met het Lightcurb platform een prachtige 29ste plaats in de top 100 over 2017 veroverd heeft. “We willen impact maken met de producten en diensten die we leveren en om dit mogelijk te maken investeren we in innovatie, vernieuwing en talent, om daarmee onze klanten op voorsprong te zetten”, zegt Ate van der Meer van Snakeware.

 

IMPACT MAKEN OP LOCATIE.

Hogere klantwaardering, merkentrouw en conversie door persoonlijke, relevante en verrassende één op één communicatie door gebruik te maken van Lightcurb van Snakeware. Bezoekers kunnen op eenvoudige wijze allerlei extra services, aanbiedingen en andere voordelen worden aangeboden, wanneer aanbieders Lightcurb in hun software en app integreren. Dit resulteert in meer bezoek, trouwe relaties en rendement. Het Lightcurb platform combineert on- en offline technieken om op locatie impact te maken en aan te zetten tot conversie. Dit kan veel toegevoegde waarde en engagement bieden bij retail, musea, amusement en events. Snakeware levert de software wereldwijd aan een breed scala van opdrachtgevers, die het op hun beurt weer inzetten voor allerlei permanente of tijdelijke lokale activaties.