De uitdaging
Het grootste mediahuis van Nederland, met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app op tablet en smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.
Een toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken, radio en websites; AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC, vele huis-aan-huiskranten, ADR Nieuwsmedia, de Ondernemer, NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Hardware.info, Reclamefolder.nl, Independer, Autotrack.nl, Sportnieuws.nl, MyChannels, indebuurt.nl en Qmusic. Gevestigde merken, met zorg en aandacht gemaakt. Merken die je kunt vertrouwen. Ook als het gaat om bereikcijfers en views. Inzichtelijk en transparant.
Voor al deze merken werd door DPG Media gezocht naar een digital partner die, op basis van betrouwbare tooling, impact kon maken m.b.t. market automation en digital asset management. DPG Media wilde een platform waarmee ze alle soorten van 1-op-1 marketing online en offline konden gaan realiseren, stroomlijnen, optimaliseren en borgen.