We zijn trots op onze samenwerking met u als één van onze opdrachtgevers. Daarom delen wij goed nieuws graag als eerste met u.
Dit jaar is, op zijn zachts gezegd, bijzonder geweest. 2020 een jaar waarin Snakeware haar 25-jarig jubileum met u zou vieren. Covid gooide roet in het eten en sinds maart van dit jaar heeft het virus de wereld in zijn greep. Wij hebben echter de coronacrisis aangepakt om onze processen, producten en diensten te optimaliseren en zo nog beter op elkaar aan te laten sluiten
In een tijd waarin de prijzen fors stijgen, hebben wij het besluit genomen om voor u als opdrachtgever de uurtarieven nog een jaar op hetzelfde niveau te houden. Dit lijkt ons een mooi vertrekpunt voor het verder uitbouwen van onze relatie met u als opdrachtgever naar een duurzaam partnership.
Wij willen een doelmatig en effectief proces en de juiste waarde toevoegen. Ons beleid en onze bedrijfscultuur zijn daarom ingericht op het aangaan van hechte partnerships voor duurzaam resultaat. Zowel intern als extern.
Hoe dat er in de praktijk uitziet?
Elke samenwerking die we hebben, wordt getoetst, intern gereviewd en krijgt, vanaf 2021, een NPS (Net Promoter Score). We kijken in hoeverre processen, producten en diensten op elkaar zijn afgestemd en hoe dit beter kan. Hier wordt veel effort in gestoken en zien we resultaat ontstaan. Het is nog niet perfect, maar we zijn op de goede weg.
Bij het toetsen van het product kijken we bijvoorbeeld naar veiligheid, schaalbaarheid, snelheid, gemak en veelzijdigheid in gebruik. Bij het toetsen van het proces kijken we onder andere naar kansen in het integratieproces, andere manieren van plannen of efficiënter werken. Aan de hand van de resultaten kunnen we zien waar de kansen liggen en wat er moet veranderen om onze producten en diensten niet duurder voor u te maken, maar juist waardevoller.
Open communicatie creëert vertrouwen
Het samen met u maximaal standaardiseren van processen, producten en diensten is alleen mogelijk als we open en eerlijk met elkaar communiceren. Wij willen met u een relatie bouwen op basis van vertrouwen. We zijn daarom transparant naar u als opdrachtgever toe over bijvoorbeeld de opbouw van onze inkoop, onze abonnementen en uurtarieven. Door eerlijk en oprecht te zijn, willen we niet alleen vertrouwen creëren, maar ook begrip kweken bij bepaalde keuzes. We merken dat onze opdrachtgevers deze manier van werken waarderen en zelf ook actief meedenken om de samenwerking efficiënter te maken. Uiteraard betekent dit ook dat er veel gevraagd wordt en er soms hard op de inhoud gediscussieerd wordt. Gelukkig altijd met respect voor elkaar en de mensen en met als uitgangspunt om zaken met elkaar beter te maken. Door maximaal te verbinden, goed te luisteren en daarop te acteren, kunnen wij, zelfs in een tijd waarin prijzen stijgen, onze uurtarieven voor u ook voor 2021 op hetzelfde niveau houden!