Snakeware diende geen plannen in voor een corona-app
‘Wij helpen liever onze klanten met goede digitale oplossingen’.
We hebben ontzettend veel kennis en knowhow op het gebied van op locatie gebaseerde diensten en Bluetooth. Zo hadden we sinds 2014 al een snel groeiend platform voor 1-op-1 communicatie via smartphones. We zagen, juist door onze ruime ervaring, echter teveel haken en ogen aan het project. Het is onze overtuiging dat onze klanten al onze tijd en energie verdienen. We helpen hen dan ook elke dag met veel plezier verder met digitale transformatie.
Bovendien is de oplossing om via een app te kunnen zien wie met wie in contact geweest is, in onze ogen er bovendien al. "Het probleem wordt opgelost als Google en Apple (want die weten al alles via hun hard- en software) dit vrijgeven in hun smartphones." Denk hierbij bijvoorbeeld aan bestaande toepassingen, zoals ‘Find my iPhone’, die nu al nauwkeurige plaatsbepaling kunnen doen op basis van GPS. Voeg daar Bluetooth ‘handshakes’ aan toe van smartphones die ‘in nabijheid’ zijn geweest en de cirkel is rond.
Rond de corona-app wordt veel te veel kostbare tijd, kennis en geld verknoeid. Dit kun je wat ons betreft beter steken in goede digitale toepassingen voor je klanten. Maak die blij en help die verder. Dat doen wij al 25 jaar en nog elke dag met veel plezier!