Ate van der Meer, Johan Nieuwenhuis en Hans Hoomans tijdens het 20 years event op 26 maart 2015

Met 119 man in de speciaal voor het event opgetrokken aluminium boogtent was het een volle bak tijdens de relatiedag ter ere van het 20 jarig bestaan van Snakeware. Met een korte inleiding door Ate van der Meer waarbij compagnons Hans Hoomans en Johan Nieuwenhuis betrokken waren werd het succesvolle event geopend.

 

Vervolgens kwam onder andere Toine Dinkelberg, directeur Snakeware Strategy & Marketing aan het woord en waren er breakout sessies in de Gashouder over User Experience, Location Based Services & Activation. De organisatie was in handen van MerkMakers Live, de key-notes, breakout sessies en uitreiking van de Snakeware Site Of The Year Awards waren een feestje op zich.

 

 

lees meer
Direct aan de slag met beacons dankzij Lightcurb

Sneek – 25 maart 2015 – Lightcurb V3 is wereldwijd ‘live’. Na één jaar ontwikkelen, vele pilots en uitgebreid testen is versie 3 van  het online platform en de app live. Hiermee kan iedereen op simpele wijze, via beacons, relevante boodschappen sturen naar smartphone gebruikers in de buurt. Het MKB, instellingen en andere organisaties krijgen zo een laagdrempelig platform dat bestaat uit de online manager, de app of de code library voor integratie in bestaande apps, waardoor de stap naar location based marketing kinderspel wordt.

lees meer
Ate van der Meer & Rolf Boekelman met Lightcurb beacon platform op de Snakeware stand tijdens Emerce eRetail

Donderdag 20 maart stond Snakeware met haar nieuwste versie van Lightcurb beacon platform op Emerce eRetail in het Spant in Bussum. Lightcurb V3 is software & app waarmee iedereen op heel simpele wijze, via beacons, relevante boodschappen kan sturen naar smartphones van mensen in de buurt. MKB en andere organisaties krijgen hiermee een vrij toegankelijk online platform, waardoor de stap naar location based marketing kinderspel wordt.

lees meer
revolutionaire nieuwe Lightcurb versie

Op donderdag 19 maart, in het Spant in Bussum, toont Snakeware de nieuwe revolutionaire versie van haar succesvolle platform voor location based services aan het publiek. Na eerdere versies, vele pilots in 2014 en vele gebruikers van over de hele wereld, is de nieuwe versie van Lightcurb een volwassen product in de snel groeiende beacon markt. Door beacons, zendertjes die op basis van Bluetooth signalen uitzenden en daardoor ideaal zijn voor communicatie met smartphones , te plaatsen plus via Lightcurb naar eigen inzicht boodschappen in te stellen, kunnen retailers voortaan makkelijk en automatisch contact leggen met publiek in de directe omgeving. Snakeware en partner Alledaags mobile hebben 5 maanden aan de nieuwe versie gewerkt waarbij eenvoud , elegantie en relevantie centraal staan. Lightcurb draagt bij aan een hoge mate van customer experience, werkt omzet verhogend en werkt engagement in de hand.

lees meer
Friese Lightcurb, het platform voor beacons in het MKB, krijgt door een exclusieve samenwerking met het Brabantse 100% Lokaal

Het Friese Lightcurb, het platform voor beacons in het MKB, krijgt door een exclusieve samenwerking met het Brabantse 100% Lokaal nog meer de wind in de zeilen. Dit met betrekking tot de succesvolle uitrol van het innovatieve platform voor location based services, bestaande uit cloud manager, app en beacons. 100% Lokaal streeft voor 2015 naar minimaal 200 gemeenten in Nederland die van de producten en diensten van het Brabantse bedrijf en het Friese Lightcurb gebruik gaan maken. De samenwerking vertegenwoordigt hiermee een waarde van een half miljoen euro in 2015.

lees meer
Robert-Jan de Valk versterkt Snakeware

Snakeware heeft per 1 februari 2015 Robert-Jan de Valk (26) aan haar team toegevoegd. Robert-Jan studeert af aan de opleiding Small Business & Retail Management aan de Stenden Hogeschool in Leeuwarden en heeft een grote interesse in online marketing en technologie.

Het komende half jaar gaat Robert-Jan zich vanuit zijn studie en interesses als afstudeeropdracht bezig houden met het optimaliseren van de conversie op websites, met focus op het Hobson+1 effect.

lees meer
Snakeware hoofdsponsor van Amiga 30 jaar event

Dit jaar bestaat de ‘Commodore Amiga’ computer dertig jaar. Laat dit nu het multimedia computer platform zijn, waar het voor één van de directeur eigenaren van het twintig jarige Snakeware uit Sneek allemaal mee begon. Het bedrijf, dat vandaag de dag vele digitale producties realiseert op basis van haar eigen content management software, is trots op het feit dat zij hoofdsponsor is van het Europese Amiga30 evenement in Nederland. “Als klein jochie van ’n jaar of 12 zat ik te dromen achter mijn Amiga over de vele mogelijkheden die deze computer mij en de wereld bracht”, zegt Ate van der Meer van Snakeware. “Daar ontstond mijn droom om een gerenommeerd technologie bedrijf te willen bouwen, je kunt begrijpen hoe trots ik dan ook ben dat wij Amiga30 met ons bedrijf Snakeware - dat dit jaar zelf twintig wordt – sponsoren.”

lees meer
Steeds meer internationale opdrachtgevers voor Snakeware

Werken bij Snakeware betekent niet alleen werken in een moderne omgeving met innovatieve en creatieve collega’s. Je komt ook in aanraking met een diversiteit aan bedrijven uit verschillende landen.

lees meer
Nieuwste versie Snakeware CMS geheel cross channel en multi device beheer

Vanaf deze week migreert Snakeware al haar opdrachtgevers, met in totaal vele honderden sites, naar de jubileum versie van haar toonaangevende software voor het beheren van digitale media. De nieuwste versie van het Snakeware CMS, waarvan de eerste versie in 2000 geïntroduceerd werd, stelt marketeers in staat om unieke digitale ervaringen te creëren voor elk medium met een digitale component. Dit zijn naast het inrichten en beheren van websites steeds vaker apps, narrowcasting, webshops, maar ook print en toepassingen voor location based services door gebruik te maken van iBeacons. In 15 jaar tijd is continu aan Snakeware CMS doorontwikkeld. Al vele jaren behoort dit pakket voor het beheren van digitale media tot één van de meest veelzijdige en gebruiksvriendelijke in zijn soort in Nederland.

lees meer
Vakantie met overtuiging

Beter-uit, de grootste christelijke reisorganisatie van Nederland, heeft de eerste fase van haar vernieuwde boekingsplatform gelanceerd. Met de lancering van Beter-uit vakantieparken heeft een toegewijd team van Beter-uit en Snakeware de eerste responsive zoek & boek website gerealiseerd op basis van de reserveringssofware van Stratech.

 

lees meer
Snakeware viert in 2015 haar 20 jarig bestaan

SNEEK - Bureau voor digitale media Snakeware viert dit jaar haar 20-jarig bestaan. Sinds de oprichting op 27 maart 1995 zijn het nog altijd de oprichters van het oudste internetbureau van Noord Nederland zelf die, met hun team van toegewijde specialisten, elke dag op energieke wijze aan de diverse digitale producties werken. Het bruist dan ook van de ambitie. 

lees meer
Snakeware realiseert nieuwe DekaDrive bestel website

'Misschien wel de mooiste en slimste bestelwebsite van alle Nederlande supermarkten.' Stelt Uwsupermarkt.nl en de Levensmiddelenkrant spreekt over 'een duidelijke metamorfose'. Waar Jumbo vooral schreeuwt en niet acteert, laat het kleinere DekaMarkt gewoon zien hoe het moet: innoveren in gemak en beleving. Snakeware heeft samen met het team achter deze innovatieve site een jaar tijd geïnvesteerd om met dit uitgebalanceerde resultaat tussen beleving en technologie te komen. 

lees meer
Van klantgegevens tot reisverhalen

Dat consumenten hun vakantie tegenwoordig online boeken hoeven wij jullie niet meer te vertellen. Maar soms wordt de persoonlijke benadering online gemist. En op dat vlak kan de toerisme ondernemer nog een grote slag slaan.

 

lees meer
Logeren in de mooiste natuurgebieden

De drie natuurorganisaties van ons land (Natuurmonumenten, De12Landschappen & Staatsbosbeheer) hebben de krachten gebundeld en verhuren gezamenlijk hun vakantiewoningen onder het nieuwe label Buitenleven Vakanties. Snakeware realiseerde, op basis van Snakeware CMS en de boekingssoftware van Stratech, de website met bijzondere vakantiewoningen in de natuur. Van boswachterswoning tot landhuizen en kastelen. Iedere woning vertelt een eigen verhaal.

 

lees meer
User centered boekingsite Narvik HomeParcs leunt stevig op proven technology

Narvik HomeParcs, aanbieder van exclusieve vakantieparken in België en Nederland, heeft de afgelopen maanden in samenwerking met Stratech en Snakeware haar user centered boekingsplatform ontwikkeld.

 

lees meer
TEDxGroningen app van Alledaags succesvol voorbeeld van toepassen Lightcurb iBeacon platform

Afgelopen week bezochten 500 mensen TEDxGroningen. Een dag die in het teken stond van ideeën die het waard zijn om te delen. Er werden Ideeën van maar liefst 18 sprekers met net zoveel verhalen gedeeld met het publiek. Het ene verhaal veroorzaakte een glimlach, het andere kwam als een sneltrein binnen denderen. Alledaags uit Groningen creëerde een super relevante app waarbinnen het Lightcurb platform en iBeacons een centrale rol speelden. 

lees meer
Contact opnemen
organisatie*
naam*
e-mail*
bericht*
Vul hier niets in a.u.b.
Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.