De beste online supermarkt van Nederland.

Opdrachtgever DekaMarkt
Sector Retail
Services UX/UI design Front-end development Back-end development

De uitdaging.

In deze vluchtige wereld, waarin we altijd tijd te kort komen, hebben we juist zo’n behoefte aan tijd. Aan aandacht. Iets dat wij bij DekaMarkt nu juist zo belangrijk vinden. In alles wat we doen. Zo hebben we alle aandacht voor de beste producten, waar we echt alles van willen weten. Waar het vandaan komt. Wie er achter zit. Aandacht voor mensen in de buurt. We helpen in de winkel, maar we helpen ook echt met mooie projecten in de buurt. Zo hebben we aandacht voor iedereen. En natuurlijk ook voor jou. Met leuke acties, iets moois om voor te sparen. Of gewoon aandacht voor je portemonnee. Ook niet onbelangrijk. DekaMarkt, aandacht is onze ambacht.

Aandacht voor service en gemak.

De klant heeft behoefte aan tijd, service en gemak en wij hebben aandacht voor de behoefte van de klant. DekaMarkt snapt en ziet dat de klant voortdurend verandert. Zij bepaalt via welk kanaal en wanneer specifieke producten in huis moeten zijn. Onze klant wilt geïnspireerd worden en de vertrouwde DekaMarkt service en aandacht ervaren op het online kanaal. En dat is dan ook precies wat DekaMarkt doet. Door in te spelen op de customer journey, en alle fasen hierin centraal te stellen, wordt een klant altijd met aandacht bediend in het online doen van de boodschappen, van inspiratie tot nazorg.

Algoritmes.

Maar aan de andere kant raken we de vele keuzes een beetje zat. Te veel opties. Te veel informatie. Te veel producten. Tientallen verschillende boters, frisdranken, yoghurts. Gewoon teveel keuze. Op basis van het historisch gedrag zijn wij op zoek naar het ultieme assortiment. Speciaal voor jullie geselecteerd. Geen onderbuik gevoel, maar op basis van data. Hierdoor kunnen we specifieke suggesties geven. Door middel van slimme algoritmes en historisch gedrag. Zo vink je eenvoudig en snel je boodschappenlijst af en worden je boodschappen thuis bezorgd tot op de keukentafel.

De ambities zijn torenhoog, maar realistisch én noodzakelijk. De intensieve samenwerking heeft een enorme invloed op de snelheid van innovatie, de verbetering in beleving en ervaring. Dit is de weg om de beste online supermarkt van Nederland te worden.
Bart Vos Digital Shop Manager DekaMarkt

Samenwerking.

Continu bouwen aan inspiratie. Multidisciplinair en 'Agile' samenwerken. Kennis en krachten bundelen. Dynamische teams met frisse ideeën. Op een Agile manier versterken van de online propositie en het uitbreiden en het vernieuwen van het e-commerce platform. De ambities zijn torenhoog. Om dit te bereiken is een constante zichtbaarheid richting de klant noodzakelijk. Dit doen we door intensief samen te werken en in korte sprints innovatie en nieuwe functionaliteiten naar onze klant te brengen. Hierdoor vindt er voortdurend een inspect & adapt proces plaats welke inzichten oplevert die direct ingezet worden om de digitale omgeving nog verder af te stemmen op de behoefte van onze klant. De intensieve samenwerking tussen DekaMarkt en Snakeware heeft een enorme invloed op de snelheid van innovatie en de groei van het platform. Innoveren. Elkaar uitdagen. Doel; plezier geven aan het online boodschappen doen vanuit de gebruikers behoeften.

 

Meer weten?
CIO
Johan
Nieuwenhuis
+31 (0) 515 43 18 95
johan@snakeware.nl
Rockstars.
Solutions & Security Consultant
Sander
Hollebrand
Front-end Developer
Remco
Herrema
Senior Information Analyst
Rob
Douma
Team Lead / Software Engineer
Stefan
de Vries
Experience Designer
Dave
Kraayeveld
Lead Front-end Developer
Martijn
de Vries
Creative Director
Jan Hein
Plinsinga